Desde a Estrada, da man de Araceli García, do CEIP Pérez Viondi, chéganos un proxecto interesante que queremos compartir convosco. É unha proposta para practicar o inglés oral na aula, en situacións reais, falando con outros alumnos europeos.
As tarefas do proxecto son de dous tipos:
1. Tarefas de comunicación asincrónica:
consisten en facer gravacións dos alumnos/as falando en inglés e
compartilas cos demáis membros do proxecto para poder facer actividades
de comprensión oral con elas.
2. Tarefas de comunicación sincrónica:
consisten en facer videoconferencias coas demais escolas participantes
no proxecto, sobre o tema correspondente á unidade didáctica. Os nosos
alumnos/as falan en inglés con outros alumnos/as dos outros países
membros.
No twinspace do
proxecto recóllense todas as producións e as tarefas realizadas, co obxecto de que todos os socios teñan acceso a materiais reais cos que facer actividades de comprensión oral contextualizada.
Na seguinte táboa aparece a relación de membros do proxecto:
Mestre | Alumnado | Centro | Localidade e País |
Andrea Menella | 16 alumnos/as de 9 anos | ICDS San Filippo | Umbria, Italia |
Füsun- Sue Ellen Elgin | 12 alumnos/as de 7-8 anos | Özel Topkapı Doğa Koleji | Topkapi, Estambul, Turquía |
Dorota Chudecka | 10 alumnos/as de 11 e 12 anos | Zespół Szkół Ogólnokształcących | Szarów, Polonia |
Irini Darlasi | 11 alumnos/as de 9 anos | Δ.Σ.ΣΤΑΔΙΟΥ ΤΕΓΕΑ - PRIMARY SCHOOL OF STADIO TEGEA |
Arcadia, Grecia
|
Araceli García | 34 alumnos/as de 7-8 anos | CEIP Pérez Viondi |
A Estrada, Galicia, España.
|
E estes son os dous grupos galegos participantes: